Realty 2015

Over enkele dagen is het weer zover: vastgoedbeurs Realty 2015 wordt dan plechtig geopend. Goed nieuws voor iedereen die de trends in real estate op de voet wil volgen.

Vrijdag 15 mei 2015 — Future living, working & playing: het thema spreekt in elk geval al tot de verbeelding. Met de ontwikkeling van de Leuvense wijk Tweewaters en de bouw van de Balk van Beel, hebben we bij Ertzberg gemerkt hoe belangrijk het uitbouwen van zo'n toekomstgerichte visie is. En hoe moeilijk het is deze in realiteit om te zetten.

Ik ben blij mijn ervaringen te kunnen delen tijdens de presentatie 'Urban convenience: work smart, live smart, play smart'. Aansluitend zal ik u - niet zonder enige trots - in première Bringme voorstellen, de volautomatische conciërgedienst die het thema van de dag in praktijk omzet.

Bringme koppelt een systeem van slimme boxen aan een mobiele app. Bewoners kunnen alles wat ze bestellen laten leveren in zo'n box. Eenvoudig, plezierig én hun pakketjes komen altijd aan. Ook als ze niet thuis zijn. Zo krijgt elk gebouw hotelallures. Meer daarover op woensdag 20 mei vanaf 10:00.

Alle info over Realty 2015 vindt u op http://realty-brussels.com/
Hebt u nog geen tickets voor Realty? Vergeet dan niet online te registreren, zo bespaart u 30 euro.

Jo Vandebergh
CEO Ertzberg & Bringme